ÚVODNÍ STRANA - REKLAMU.CZ

Redesign firemní prezentace

Stejně jako většina věcí na této planetě i prezentace na internetu a její vzhled podléhají jakési módě a módním trendům. Je tedy vhodné (u webů vydělávajících peníze i rozumné) na tuto modernizaci (Redesign) myslet. Redesign u Mars webdesign Odkaz míří mimo tento web

Redesign - modernizace zastaralé firemní prezentace

Redesign webu Je to v podstatě ohromně jednoduché.
Každý, kdo občas využívá internet, ví, jak je někdy složité dostat se k těm správným informacím či přímo ke koupi žádaného zboží či služby. Takových lidí je denně spousta a jste-li majitelem či managerem firmy, která toto zboží či službu nabízí, máte jedinečnou možnost tyto své potenciální zákazníky oslovit. Neznamená to nechat si pouze vytvořit WWW stránky, ale také zapracovat na analýze konkurence a konkurenčních dotazů a umět odpovědět na otázky a přání Vašich potenciálních zákazníků...a je vyhráno :-).

Kdy provést redesign webových stránek?

  • málo zákazníků, malý zisk z internetu
  • zastaralý design, navigační prvky webu
  • změna módy, módních trendů je sám o sobě dostatečný důvod pro redesign stránek
  • v případě, že potřebujete své zákazníky informovat o nových produktech, službách
  • změnilo-li se zaměření či filosofie firmy
  • chcete-li se srovnat s konkurencí, předběhnout ji, je třeba věnovat redesignu stránek pozornost častěji (1-2 roky)

© 2007 Reklamu.cz  |  Mapa webu  |  Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů