ÚVODNÍ STRANA - REKLAMU.CZ

PPC reklama

PPC reklama se především po nástupu Google AdWords a Google AdSense stala nedílnou součástí malých, středních i velkých firem při sestavování vlastní reklamní kampaně.
Od běžné reklamy (zápisy v katalogu, bannerová kampaň) se PPC liší právě přesným zacílením a vysokým konverzním poměrem (více návštěvníků svoji návštěvu zakončí objednávkou zboží nebo služby).
Mezi výhody tohoto systému patří bezesporu to, že platíte pouze ze návštěvníky svých stránek a nikoliv za zobrazení svých reklam.

Jste-li například majitel truhlářství, přihlásíte se do systému a zvolíte si klíčová slova, která zadávají Vaši potenciální zákazníci (truhlářství, nábytek, dřevo aj.). Po spuštění kampaně se Váš odkaz začne zobrazovat na webech, které obsahují Vámi nadefinovaná klíčová slova.

Proč PPC reklamu?

PPC reklama (pay-per-click)

Především díky nízké ceně a principu PPC kampaně, který je založen na platbě za návštěvníka Vaší stránky, je tento systém pro většinu inzerentů jednou z nejefektivnějších cest, jak oslovit své potenciální zákazníky a nabídnout jim své služby.

Mezi firmy, které poskytují systém PPC reklamy patří:

Jaké jsou nesporné výhody PPC reklamy?

  • sami si nastavujete cenu za proklik a finanční částku, kterou chcete investovat
  • platíte pouze za návštěvníka Vaší stránky, ne za zobrazení reklamy
  • efektivní správa a změny nastavení v průběhu celé reklamní kampaně
  • můžete odkudkoli měnit veškerá nastavení své reklamní kampaně
  • kdykoli můžete kampaň přerušit či zrušit


© 2007 Reklamu.cz  |  Mapa webu  |  Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů