ÚVODNÍ STRANA - REKLAMU.CZ

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Termín optimalizace pro vyhledávače patří na internetu mezi velmi často diskutované téma.
Většina uživatelů se k informacím na internetu dostává prostřednictvím vyhledávačů, které jsou tedy pro návštěvnost Vašeho webu stěžejní. Cílem optimalizace internetových stránek pro vyhledávače je prosadit (optimalizovat) Vaše stránky tak, aby se po zadání určitého klíčového slova (jste-li truhlář, pak by to byl například dotaz "truhlářství") objevily na předních místech ve vyhledávání.

Optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače

Jakási standardní optimalizace by měla být součástí každé nově spuštěné firemní prezentace.
Účelem každé webové stránky je oslovit nějaké publikum ať už s cílem prodat (výrobek, službu) nebo jen poradit (informační weby).
Má-li být Vaše prezentace na internetu k dohledání, je třeba dodržovat jisté zásady.

Na internetu je k nalezení spousta firem, které se optimalizací pro vyhledávače zabývají, ne všechny jsou však solidní a nabízejí kvalitní služby.

Co je potřeba znát před započetím a v průběhu optimalizace pro vyhledávače?
  • především filosofii a cíle firmy
  • koho chcete oslovit (mladé či starší publikum, ženy či muže)
  • co mají Vaši potenciální zákazníci společné
    (tomu přizpůsobit nejen optimalizaci ale i vzhled a strukturu celého webu)
  • analýza konkurence a konkurenčních dotazů
Na základě těchto, ale i mnoha dalších informací je dobré sestavit jakýsi vzor a prezentaci kompletovat.
Seznam.cz Seznam
Seznam.cz je jednoznačně nejpoužívanější český vyhledávač (a nejen to).
Google.cz Google
Google je rozhodně nejpoužívanější světový vyhledávač (a nejen to). Na českém trhu mu ve fulltextovém vyhledávání patří druhé místo.
Máte zájem o tvorbu Optimalizace pro vyhledávače Odkaz míří mimo tento web?

© 2007 Reklamu.cz  |  Mapa webu  |  Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů