ÚVODNÍ STRANA - REKLAMU.CZ

Banner, bannerová reklama

Český výraz pro banner je reklamní proužek.
Reklamní bannery jsou nejznámější a nejrozšířenější reklamou na internetu. Nejčastější formou jsou Flash (profesionální animační program) a GIF (statický či animovaný obrázek) bannery. Jejich pozici nejčastěji využívané reklamy však začíná ohrožovat především internetový PPC reklamní systém.

Kdy zvolit reklamní banner?

  • podnikáte-li v hodně konkurenčním oboru a chcete zasáhnout potenciální zákazníky jinou formou než například PPC reklamou
  • chcete-li budovat svou značku na internetu
  • podnikáte-li v dynamickém prostředí, kde je třeba rychle a kreativně oslovit uživatele

Bannerová slepota

PPC reklama (pay-per-click) Pojmem bannerová slepota je myšleno podvědomé vytěsnění a ignorování grafické reklamy. Uživatelé internetu při brouzdání po internetu ve většině případů hledají informace a jakékoli zbytečné animace a agresivní upoutávky pouze rozptylují pozornost. Bannerová slepota způsobuje, že uživatelé ignorují i upoutávky na výrobky či služby, o které by jinak měli zájem.

Jak proti bannerové slepotě?
Je potřeba odlišit se od konkurence, sdělovat informace a reklamu samotnou nenásilnou formou, být kreativní.


© 2007 Reklamu.cz  |  Mapa webu  |  Kontakt

Zásady ochrany osobních údajů